Uppdatering från skolan!

Sitter just nu i bibblan och hade tänkt hinna med att skriva lite till rapporten i kvalitet innan jag åker hem. Vet ju med mig att det inte blir så mycket sånt gjort hemma nämligen, blir mer sugen på att börja packa ner saker och städa! Skönt att komma bort från stan snart, gillar ju inte att vara här på sommaren som sagt. Så då drar man så långt norrut man kan, jajamensan! Ska bli mycket trevligt faktiskt. Skönt med miljöombyte och slippa saker som får en att tänka och längta tillbaka hela tiden. Gäller att leva nu faktiskt, kan ju inte gå och ångra saker för då går man under. Bäst att ta alla chanser till äventyr man kan, för en dag kan det ju ta slut. Sad but true. Och hörreni, mina nära och kära, ni kommer väl upp och hälsar på mig i Lofoten i sommar? En chans man inte kan gå miste om ju. På hösten kanske vi har förflyttat oss till någon annan del i Norge, who knows? Dit är ni ju såklart väldigt välkomna också, men sommaren uppe i nordnorge med midnattssol och allt, vem vill missa det? Och då blir ni serverade av mig och tjejligan på puben och det är ju inte helt fel det heller ;)

Ojoj, vad jag har svamlat på här! Vet ju knappt ens vad jag har skrivit. Fingrarna sveper över tangenter här på bloggen för att jag egentligen är mindre sugen på rapportskrivning. Men jag ska ta tjuren vid horna, bit i det sura äpplet, kalla det vad ni vill! Nu sätter jag igång med det jag egentligen ska göra, metoder till rapporten. Jihaa!

P.S
Om ni vill se vart jag ska jobba över sommaren så klicka in här ---> http://www.anker-brygge.no/ Kan ju vara intressant att veta ;)
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0