Tacokväll med hockey.

Ikväll skulle vi ha filmkväll egentligen hos Anders, men eftersom det är semi i hockey så tänkte vi kolla på det i stället! Är ju rätt trevligt faktiskt. Till det tänkte vi göra lite tacos och kanske baka kanelbullar! Det låter väl som en trevlig fredag? Lagom soft sådär.

Idag har det varit sådär konstigt väder som det varit resten av veckan, vad är det som händer egentligen? Just nu är det ju uppehåll i vart fall, tack och lov för det! Tänkte nämligen ta en promenad ner till Anders eftersom han bor borta vid SKF och det är ju dritnära :) Vardagsmotion prioriteras just nu. På söndag siktar jag på att vara noll procent bakis och hundra procent i springform. Nej, nu måste jag byta om här. Tänkte ta på mig kläder som kan töjas lite eftersom tacos är så gott och då vill man ju kunna expandera magen lite! Mums :) Ha en trevlig fredag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0