Redan torsdag.

Dagarna går så himla fort, nästan för fort faktiskt! Idag har jag spenderat hela dagen i skolan och faktiskt hunnit med en hel del, alltid lika skönt. Tänkte fortsätta packa lite saker ikväll, allt som hinns med är ju bra liksom. Om precis en månad idag, den sjunde juni, räknar vi med att vi ska ha anlänt till Svolvaer i Lofoten. Spännande! Tittade precis på ett avsnitt av Vänner, och fick värsta känslan att vi kommer bli så :) haha! Pratade lite idag och vi är lite sugna på att jobba i Bergen under hösten, det ska ju vara så himla vackert där, så det skulle nog vara kul. Ida känner en där som sa att det är rätt lätt att få jobb där och det verkar ju som om vi tjejer kommer jobba på ett ställe i Lofoten som är rätt känt i hela Norge, vilket ju är superbra! Gäller ju iofs att man gör att guldjobb där då, men det har jag planerat att göra. Älskar att ha mycket att göra när jag jobbar, och en pub är väl ett drömjobb i den här åldern eller? Oja, det kommer bli grymt.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, och sen köra igång. För övrigt är det askonstigt väder här i Göteborg ifall ni undrar (för det har jag ju aldrig sagt förut dårå). På natten och förmiddagarna öser regner ner, verkligen öser, och på eftermiddagen spricker det upp och blir sol. Hur skumt som helst! Aja, duschen var det ja.. Tjing ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0