Pysseldag.

Förkylningen sitter i idag också, tusan! Den ska bort, helst nu. Känns bättre idag i vart fall, fast näsan rinner konstant. Huvudsaken är ju att det blir bättre i alla fall. Idag har det varit en typiskt skoldag med plugg och en himla massa tjöt, trevligt värre alltså! På vägen hem stannade jag till på Clas Ohlson och köpte flyttkartonger, hela sex stycken till och med. Inte det lättaste att släpa med hem på spårvagnen med både en väska med dator i och en påse full med skolböcker. Trots detta så står de nu här, frågan är vart jag ska göra av dom så länge i denna lilla lägenhet?? Ordnar sig nog, är ju bara jag som ser dom ändå så det är ju inte hela världen.

Idag var en bra dag och det känns som om det kommer bli bättre framöver. Tänk att det ska vara så svårt att få till saker ibland, fast att man så gärna vill. Nu är det i alla fall bestämt och det ska ske, därmed basta! Ska bli jättekul och välbehövligt, vänner har man aldrig för många. Oj, så jag längtar!

Hade tänkt städa och packa lite idag när jag kom hem, men hittills har jag bara lagat mat och pratat i telefon. Inte bra i tidsschemat alltså! Ska hinna duscha också. Får göra det som hinns med, det kommer ju fler dagar som tur är. Bäst att köra igång igen nu då :)


Min fina och färgglada halsduk som jag köpte i Kiel. Me like!!


Den omnämnda klätterutrustningen. Kan ni tänka er mig som en klättergalning eller? Gissa om jag kommer bli stark, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0