Om en vecka är jag garanterat mörbultad.

Om precis en vecka kommer jag vara fullkomligt mörbultad efter ett Göteborgsvarv på lördagen och en dag i Ullared på söndagen. Hur ska det gå? Idag är första dagen som jag känner mig helt kry och faktiskt har tid till att ta en löprunda. Enda nackdelen är att jag är superhungrig men det brukar ge med sig när jag väl kommer igång. Har nog inte alltför mycket energi att göra av med, men den som finns ska i alla fall få förbrukas!

Idag har jag varit i skolan från ett till sju. Mådde väldigt bra imorse faktiskt vilket ju inte var så underligt eftersom jag tog det rätt lugnt igår. Man kan bli hög av glädje och skratt med ;) Igår hade vi i min grupp ett vad eftersom alla skulle ut. Den som var mest bakis skulle bjuda på kaffe idag när vi sågs i skolan. Tack vare det så ringde A och såg till så jag var vaken strax efter elva, fick ju inte förlora vadet liksom! Det var snällt, tack tack :) Hann duscha och äta och allt möjligt innan jag begav mig iväg, och jag förlorade såklart inte. Trots detta fick jag ändå bjuda på lite snabbkaffe som jag hade i mitt skåp eftersom alla pressbyråer vid skolan var stängda. Där hade han tur!

Min iPod ballade ur nyss också så jag fick återställa hela och nu tar det ju givetvis en evighet innan alla låtar åter är tillbaka. Man kan inte annat än att ta ett djupt andetag och tänka positivt! Nej, nu måste jag ge mig ut. Tjingeling!

Just de, gårdagskvällen var grym förresten. Mycket skratt, drickaspelande och sist men inte minst, dansande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0