Nu börjar det ta mig tusan dra ihop sig.

Ojoj, försöker att inte känna mig stressad, men inte är det lätt alltid! Det är ju faktiskt inte långt kvar nu tills sista tentan och allt som följer efter det. 3 ½ vecka tror jag? Måste faktiskt börja packa nu, illa kvickt. Måste ju packa så mycket olika, saker som ska hem, upp till Lofoten nu och även vad som ska upp senare när det blir höst. Ja, en hel del med andra ord!

Idag har det varit en lång skoldag. Igen. Fast hör och häpna, det är faktiskt riktigt okej! Ena kursen på förmiddagen och projektet på eftermiddagen och fram till åtta ungefär. Man får det bästa av två världar så att säga ;) Idag var vi dock bara två stycken som skrev på projektet men det blev en hel del gjort ändå. Mer effektiv tid kanske? Ser nog inte så seriöst ut när vi sitter i vår favoritsoffa i loungen, halvt sittandes, halvt liggandes, och med laptopen i knät. Men vi på Chalmers är inte så torra och ordentliga som ni tror därhemma, vi kan vi med ;) Haha.

Idag hade jag tänkt få saker packade som sagt, så jag hoppas på en låda åtminstone. Kan ju inte vara så jäkla svårt? Bara att sätta igång då. Tjingeling!


Kolla in min grymma mat jag lagade igår! Kyckling i röd curry. Blir ni sugna så kan ni få receptet ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

om vi blir sugna?! ge mig!

2009-05-13 @ 11:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0