Its all over now.

Idag hade vi vår slutredovisning på vårt projekt. Både skönt men samtidigt lite trist såklart! Tråkigt nu för vi har ju umgåtts typ varje dag och gjort projekt och flamsat, haha. Ska ta en "fira att projektet faktiskt blev klart och hejdå" öl nästa fredag, mycket bra och trevligt idé! Hade aldrig kunnat få en bättre projektgrupp tror jag.

Idag skulle vi spelat brännboll men vädret svek oss, så det blev filmkväll hos Anders istället. Jag var, eller är, sjukt trött så jag halvsov hela filmen. Så kan det gå! Innan de gick jag och Ida till femman sport och provade skor till Norge. Ska köpa ett par Timberland som de skulle ta hem i min storlek, assköna!

Idag hade vi även vårt första reseplaneringsmöte. Alla som ska med på resan nästa år ska ju inte till Norge så vi måste ju komma överens om vart vi ska åka innan vi drar iväg. Ska bli grymt kul! Vi blir ett gott gäng, känns väldigt skönt.

Imorgon tar jag sovmorgon, ska träffa Ida i skolan halv tio. Behövs kan jag säga, har sovit på tok för lite senaste dagarna men så kan det gå när man har roligt. Man lever ju bara en gång! Nej, nu måste jag diska innan jag ska sova. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0