Idag har jag hunnit med mycket, och mer ska det bli.

En lagom bra dag idag känner jag. När jag lagom hade kommit igång med skrivandet i bibblan förut droppar Ida in och undrar om vi ska åka in till stan och ta en fika. Sånt tackar man inte nej till! Så vi hade en trevlig stund på Fröken Olsson med paj och massor av tjejprat, myspys :) Hon är bra den där Ida, vilken tur man har ibland att träffa såna människor. Vid nästan prick sju tror jag, tog jag vagnen hem till mig och hon åkte racer hem till Floda med sin pappa. När jag kom hem nu har jag hunnit med att skriva en hel del till rapporten så det får vara nog för idag. Det retar mig att jag inte hittar information till allt jag vill, jag måste ju liksom ha källor till allt jag skriver. Även om jag vet hur typ alla metoder fungerar så kan jag ju inte skriva det som källa, "Ah, jag typ vet det, hitta ingen källa men det är ju faktiskt sant ju". Inge vidare bra alltså! Orkar dock inte lägga energi på det just nu. Istället tänkte jag tejpa ihop en flyttkartong och börja packa lite saker. Undrar vad man ska börja med? Tänkte även hinna med att kolla på DH ikväll, har inte tittat på TV på evigheter. Min nya fina TV måste ju för tusan användas, haha :) Den är guld i vart fall! Ååh, jag har förresten gjort en gööööörbra spellist i Spotify, jag lovar. Tur att musik kan få en på bra humör i alla fall! Nej, bäst att sätta igång. Har nog inget mer att förtälja världen faktiskt! Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0