En sväng in till stan.

Tog mig ju en springtur igår, som faktiskt blev väldigt mycket längre än tänkt. Sprang först ett varv i spåret här hos mig så jag alltid brukar och sen sprang jag faktiskt hela vägen in till stan. Inte så dåligt va? Så jag var ute i lite mer än en timme och sprang och det gick faktiskt riktigt bra! Kändes dock att jag druckit dåligt under dagen, men annars så. Tog spårvagnen hem, smart tycker jag :) Det blev ju liksom mörkt när jag kom in till stan, haha! Mina nya springskor är helt underbara, så lätta och sköna att springa i. Tack mor!



Sitter och käkar frulle nu, bland annat värlens godaste yoghurt. Vanilj - sommarbär. Köp! Kanongod :) Tur jag inte är laktosintolerant alltså. Nej, nu lär jag väl skynda mig här. På fredag kommer mamma, mormor och morfar! jippie! En riktigt myshelg ska det bli (om man bortser från att jag kommer bli mörbultad dårå). Men det känns rätt okej faktiskt, om jag orkade springa så långt igår och ändå kände att det fanns energi kvar så borde jag ta mig runt ändå. Eller? Det gäller att proppa mig full med kolhydrater nu i veckan. Tänkte ta sista springturen tisdag eller onsdag och sen är det vila. Aja, skynda var det jaa. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0