Vår idag med!

Godmorgon!
Vaknade för en timme sen av mig själv, en halvtimme innan klockan skulle ringa. Det är så skönt när man gör det, man blir så mycket piggare! Har precis käkat frukost och sitter nu och lyssnar på nyfunnen mysmusik, Bon Iver. Tack Rickard! Hur bra som helst. Måste definitivt läggas in på min iPod så jag har något att lyssna på på tågresan hem på fredag.

Idag är det blå himmel och sol, precis som igår. man blir ju alldeles lycklig i kroppen när det är sånt här väder! Kan det inte alltid vara så? Idag har vi sovmorgon, börjar halv elva med miljöteknik tror jag det är. Världens flumlektion och väldigt oorganiserat skrivande på tavlan, det gillas inte! Ordning och reda, rätt eller fel är det som gäller.

Igår hade jag, Abbe, Ida och Fredrik filmkväll här hos mig. Vi kollade på Benjamin Buttons otroliga liv. Den var riktigt bra faktiskt (och lång!) så den rekommenderar jag verkligen! Ida fick hoppa över sista tio minuterna eftersom hon var tvungen att springa till vagnen för att hinna med tåget. Så kan det vara när man inte bor i stan ;)

Ska ta en springtur efter skolan idag, passa på när det är så fint väder! Det är ju så härlig luft och allt känns lättare. Nu ska jag nog ta och fixa i ordning mig och bädda sängen och fixa. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0