Måndag.

Så har den nya veckan startat, bara att hugga ta i alla saker som ska göras för fullt. Har varit på en timmes spinning idag, snäppet jobbigare än förra gången! Instruktören sa innan passet att hon tyckte att jag hade bra teknik på förra passet, så jag tackade och tog emot! Efteråt frågade hon om jag tyckte det gått bra och så frågade hon om jag cyklat mycket, för hon tyckte det såg ut som det. Nej, bara när jag ska ta mig nånstans frågade jag ;) Så det måste jag ju ta positivt! Borde nog fortsätta med spinning då...Tränade även lite mage när jag kom hem så nu är jag sluuut, men det är så skönt så. Imorgon tänkte jag ta en vilodag från träning, kanske en promenad eller nåt istället. Jag hoppas på att jag har grym träningsvärk i benen imorn för idag tog jag i som tusan!

Pratade också med Sgs om att hyra ut min lägenhet i andra hand från och med sommaren, och det verkade vara okej. Ett problem röjt ur vägen inför mitt livs äventyr, nu återstår bara att hitta någon perfekt och felfri människa som vill bo i den, helst utan att ha sönder den och ev. saker som är kvar ;) Det ska nog ordna sig.

Har också bestämt mig för att åka upp till Norrland på torsdag, känner att jag verkligen vill dit nu. Man känner sig rätt ovetandes om saker och ting här nere och jag vill bara vara där och krama, prata och bara finnas till. Hur jobbigt det är kommer vara så vill jag bara vara där. Åker med pappa hem på söndag så han blev nog också lite glad mitt i allt ledsamt, lite sällskap i bilen på den långa resan hem är ju inte fel, och en avbytare så man får vila sig lite också.

Imorgon slutar vi tolv så då hade jag tänkt vara kvar i skolan till sex eller nåt och plugga, perfekt när jag hoppar träningen också. Skönt att få lite gjort nu så man kan vara lite ledig i påsk och ha lite möjligheter att göra saker om det skulle vara att något skulle hända.

Nej, nu ska jag fixa lite och sen är det sängen som gäller. Är lika trött i huvudet som i kroppen! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0