Hejdå helg!

Så har även denna helg bara rusat förbi, hur är det möjligt? Tiden går alldeles för fort när man har roligt. Mina planer för helgen var bland annat plugg, men det har jag inte gjort. Dock så hann jag ju med en massa andra bra saker som att tvätta, städa, göra matlådor, handla mat, gå och och roa mig, träna afrodans.. Ja, en hel drös med saker ju! Plugget tar jag tag i imorn igen, helger är ju ändå till för att man ska kunna vila upp sig lite. Nu ska jag avrunda denna söndag med lite filmmys för mig själv. Ska kolla på Amelie från Montmartre. Har av någon anledning aldrig sett den fast att jag alltid tänkt att jag ska se den de gånger jag sett filmen i affärer och så. Så idag slår jag till och kollar på den, vilket då betyder att man kan bocka av ännu en grej på "att göra"-listan :)

Imorgon ska jag ge mig på 60 minuter spinning igen. Tyckte det var så fruktansvärt jobbigt sist så jag var helt säker på att jag itne skulle kunna gå på hela helgen men jag hade knappt någon alls. Alltså måste jag ta i ännu mer imorn, även fast det känns som att jag ska spy av trötthet (vilket det verkligen kändes som) för att det ska ge lite mer. Det kommer bli grymt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0