Det var ett tag sen..

Länge sen jag skrev. Har inte haft tid faktiskt, och inte riktigt lust till det heller. Igår hade jag tenta i Elteknik, borde nog klarat den. Kändes okej, men man vet aldrig säkert. Har tenta på fredag också, i Produktmodellering. Borde nog gå bra den med!

Annars har jag det rätt så bra här nere i Göteborg. Den sista veckan har allting gått emot mig iofs, men det borde nog vända snart. Tur att man har många runtomkring som finns där när det blir tungt. Hur gör man annars?

Förövrigt så längtar jag tillbaka till Åre titt som tätt. Det var en bra vecka, en mycket bra vecka! Hade inte haft så kul på länge som när jag var där. Helt otroligt roligt! Det behövdes då. Ett bra minne att tänka tillbaka till!

Ska sova nu, tentaplugg imorgon. Blir förhoppningsvis lite mer uppdatering när tentan är klar. Jag åker ju hem snart också, det var ett tag sen! Nu är det dock sängen som gäller. Först duschen förresten, tränade ju förut! Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0