Nytt år betyder nya tag.

Ojdå, så länge sen man skrev. Har varken haft tid eller lust faktiskt. Tänkte mest tala om för er (Jennie) att jag inte har dött, jag lever och kämpar framåt i livet. Har varit på skidsemester också. Nejdå, allt är väl under osmtändigheterna helt okej, känns väldigt roligt att ha börjat skolan igen, weei! Nu ska jag sätta mig och plugga Elteknik, det ni. Förresten så gick det kanoners på tentorna, 4:or på båda. Yes! Det har verkligen gått spikrakt uppåt för mig denna termin, det är nästan så jag känner mig lite stolt faktiskt. Och idag (eller igår?) har jag hittat en ny favoritlåt som jag har lyssnat på om och om och om igen. Crashdiet - It's a miracle. Jaja, jag återkommer med mer uppdatering när orken kommer tillbaka. På återseende vänner!

Kommentarer
Postat av: jennie

åh äntligen tillbaka :) grattis till tentorna, toppenbra!

2009-01-27 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0