Thank God it's friday!

Oj, så fort veckan har gått! Helt otroligt. Hoppas verkligen inte att livet bara svischar på i denna fart, då hinner man inte ens med hälften man vill göra väl?! Nej, en lite lägre växel NU tack!

Kalaset i tisdags var mysigt med god mat, tre-rätters! Lite tjejsnack tillkom såklart också :) Vid tio-tiden bar det av till Floda där det blev ännu mer fix och snack innan vi till slut somnade. Var död när klockan ringde, men återhämtade mig så fort jag fått i mig lite kaffe! Både jag och Ida märkte av att vi var trötta i skolan, gnällde, blev irriterade och skrattade om vartannat. Skönt att båda var likadana, ingen behövde bry sig liksom!

I onsdags var det också premiär för mig på fysiken, tjohoo! Det blev ett pass med Step-up som var lite enformigt, men ändå okej. Skönt att komma igång i vart fall! Idag ska jag dit igen, rutiner är bra :)

Nej, mer uppdatering ikväll, måste borsta gaddarna och rusa till spårvagnen. Vi skulle ses vid tio i skolan så det börjar blir brådis, har ju inte ens packat träningskläder! Ciao.



Update

Tittade precis ut genom fönstret och det VRÄKER ner snö! I Göteborg, vad är det dom händer egentligen?? Nej, detta gillar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0