Skoldags.

Sitter o käkar frukost nu och lyssnar på creedence. Man får någon sån där mysig känsla när man lyssnar på dem! Jag tänker på när jag var liten och vi brukade åka på skidsemester (och upp till Norrland och släkten också) för då brukade vi lyssna på dem i bilen. Och radio guld såklart när vi var i Sundsvall till pappas förtjusning! Jag som var liten och aldrig hört såna gamla omoderna låtar gillade inte den radiostationen speciellt mycket så så fort det blev lite störningar när vi lämnade Sundvall för Gubbhögen så var jag snabb med att byta radiokanal!

Idag har vi bara två lektioner och slutar tolv, men jag antar att jag och Ida måste sitta och rita lite CAD på eftermiddagen. Man kan ju liksom inte sluta klockan tolv med gott samvete, det är ju trots allt bara lektionsbefriad tid, inte ledighet ;) haha. Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Happy tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0