Segast i världen.

Jisses, vad seg jag är idag. Det blev en kanonkväll som blev bra trots att jag hade höga förväntningar! Så det var ju tur det :) Idag har jag inte fått mycket gjort, är sååå seg och trött. Kände att jag behövde få lite luft så jag duschade och gick ut en sväng och bort till Kvibergs marknad. Det var premiär för mig och det kändes som när man är i Turkiet eller Egypten och handlar frukt och mat och kläder, jättemysigt! Köpte lite frukt och en pepsi för jag var SÅ sötsugen. Så nu har jag ätit lite mat och legat i soffan och kollat på nya avsnittet av Greys anatomy, hur skönt som helst. Det enda jobbiga är att jag måste städa i ordning lite här, men jag har noll energi. Men det är ju en dag i morgon också!

Ikväll ska vi på bio, fyra vänner bland alla par förmodligen! Det var jättemycket fullbokat så det blev The wrestler som vi ska se. Det är kanske inte mer än rättvist att det blev en killfilm denna gång eftersom vi tjejer valde Patrik 1,5 sist!

Nej, nu ska jag sova en stund, annars kommer jag väl somna på bion och det är INTE okej! Tjingeling.





Just det, jag och Ida åkte Älvsnabben över till Lilla bommen igår för det var så fint väder. Vi satt i solen och väntade på båten, hur skönt som helst! På båten stod vi längst bak och kom på att vi givetvis måste ta kort, men så kom det en snubbe och klev rakt framför kameran (som vi hade på självutlösar funktion) såklart. Det blev lite pinsamt för jag och Ida stod ju och posade och väntade på att kameran skulle ta kort så.. haha! Men vi fick till ett kort tillslut ändå!




Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0