Så fel det kan ...

Lilla söta Jennie påpekade så sött att jag skrev tvättorsdag när det faktiskt var tisdag igår, tack för att du upplysde mig kära vän ;) Tvättorsdag kändes på något sätt lättare att skriva än tvättisdag så det var därför det blev som det blev! Haha.

Denna ONSDAG har vi bara en övningslektion i El nu på morgonen som jag alldeles snart ska bege mig till. Sedan är det inga lektioner utan bara lektionsbefriad tid! Tur för mig för jag är så fruktansvärt trött, råkade visst somna alldeles för sent igår. Så kan det gå när man trodde att det var torsdag :)

Ända sen Åre så har jag haft ont i halsen, mest på morgonen och kvällen. Men igår kväll kände jag att det började sticka i ögonen (inte av trötthet faktiskt!) och klia i näsan och så nyste jag en massa. Så jag gjorde som mamma brukar göra, jag överdoserade echinagard! Idag känns det faktiskt bättre, förutom halsen dårå. Hur kan man ha ont i den så länge utan att vara förkyld, vad är det då för fel egentligen? Väldigt skumt.

Dags att dricka upp kaffet och äta upp frullen! Ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0