Plugg och tårtkalas!

Har just kollat på ett avsnitt av Greys anatomy och druckit kaffe. Skönt att vakna till på det sättet utan att få dåligt samvete på grund av saker som måste göras! Ida kommer efter lunch så då blir det matlagning och plugg. Skönt att plugga hemma faktiskt, nu när vi blivit så supereffektiva! Haha. Vid sex ska vi åka till Rickard för han fyller nämligen år idag, så då blir det till att umgås och äta tårta, inte helt fel en vanlig torsdag precis (IDAG är det torsdag i vart fall!). Imorgon firar vi vidare och ska gå ut och partaja och dansa natten lång, som jag har längtat! Det är lite jobbigt när man har världens förväntningar för det är oftast då som det blir pannkaka av allt. Fast det blir ju ändå vad man gör det till, det får man tänka på! Nu ska jag bädda sänge och greja lite här hemma. Ni skulle bli väldigt imponerade över hur välstädat och fint jag har det i min lägenhet! Antar att ingen skulle trott det efter att man tittat in i mitt rum på Väderkvarnsgatan i Askersund :) Men här är det så fint så! Ha en trevlig dag!


Semester, sol och bad. Skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0