Nu är det kväller.

Kalaset var mysigt och tårtorna var goda. Tack tack! Ida gjorde en kladdkaka som vi smetade på grädde med mosade hallon på, den blev succé och jag tror till och med den vann ;)

Imorgon fortsätter alltså kalaset, fast då med lite dricka och party istället! Det blir kanon :) Jag ska ta mitt pick och pack och följa med Ida hem efter skolan imorgon. Hon ska nämligen åka bort på lördag morgon och är stressad till tänderna över allt detta så då tänkte jag göra henne lite sällskap. Det är ju inge roligt att sitta på varsitt ställe och göra sig i ordning. Nu kan jag ju dessutom hjälpa till och laga lite mat och så. Alltid trevligt! På lördag hoppas jag att det blir filmkväll, men några galningar ville gå ut då med. Orka? Än så länge är vi bara två som vill kolla på film, men jag tror fler hänger på när det vaknar på lördag morgon och mår dålig! Hihi.

Ska packa min väska nu med alla saker tills imorgon, samt receptet på tacopaj, icke att förglömmas. Sen är det ju faktiskt dags för sängen om man ska orka dansa natten lång! Jag är laddad :) Godnatt världen..

Sometimes love can come and pass you by
While you're busy making plans
Suddenly hit you and then you realize
It's out of your hands
Baby you got to understand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0