Nästan klar, äntligen!

Nu är allt klart, nästan i alla fall! Pappa kommer på fredag och hjälper mig med det sista. Och en sväng till till Ikea eftersom att inte fanns förra helgen, så det blir skönt! Måste ju ha en matta under bordet men jag är nog den mest kräsna mattmänniskan i världen och sen är ju mattor så jäkla dyra! varför liksom?

Jag och Ida var nog de mest stressade människorna denna veckan och har på Eltekniken och ritat CAD som tokar. Igår vid halv två fastnade vi på ett tal i Elen och skulle fråga om vi verkligen skulle göra det än för det kändes som om han inte gått igenom det så insåg vi att vi nog var ikapp :) Och CADen har vi turligt nog också lyckats komma ikapp med, fast att vi missade första veckan  där man lärde sig grunderna i nya programmet. Vi kände oss väldigt nöjda, men ändå så ville man fortsätta plugga när vi var inne i ett sånt rasande tempo! Men vi fick lugna oss lite så vi åkte in till stan och handlade en present till Idas mamma som fyller år idag. En fika slank såklart ner också :) Sen provade jag mina blivande favoritskor också som jag har gått och suktat efter ända sen i somras. Och det bästa med dem är de inte går ur modet för det är ju ett par converse-skor! Så de ska jag inhandla när denna flyttcirkus är klar, oh yes.

Idag är jag alltså ledig eftersom vi har varit så effektiva i veckan så jag tänkte nog ta en promenad eller träna på nåt sätt, har varit väldigt dåligt med det på sista tiden. Men det har liksom varken funnits lust eller ork till det, men den kommer nog såsmåningom!

Detta var i alla fall en liten uppdatering i mitt lilla liv! Hoppas allt är bra därhemma, men det tror jag nog. Jag tycker min lilla lägenhet är mysig! Hallå, jag har ju liksom en alldeles egen "Walk in closet", vad mer kan är tjej önska sig?? ;) Nehe, dags att börja dagen kanske.. Adjö!

Kommentarer
Postat av: B&B

Vad skönt att läsa lite från Dig igen. Bra att Du verkar trivas i Din lägenhet och att Bengt kommer ner till Dig i helgen. Har nyss haft tel fr morfar som op sig under ögat- det gick bra men han kommer att bli grön o blå har de sagt till honom. Kolan mår bra - ligger på sängen o kollar in mig vi skall ta en lite promenad nu. Kram

2009-02-05 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0