Min första natt i Floda!

Usch, idag var jag dödstrött när jag vaknade! Sådär så man nästan känner sig sjuk. Men det är ju bara att ta tag i sig själv och pallra sig halvt sovandes till badrummet och tvätta ansiktet så man vaknar till lite, och sätta på detta goda morgonkaffe som man nästan inte klarar sig utan! Har gjort mig i ordning nu och sitter och äter frukost.

Idag ska vi tjejer hem till Tina och äta middag, hon fyllde år igår! Grattis grattis. Så i natt ska jag spendera natten i Floda, närmare bestämt i Idas mansion! Så det blir trevligt som bara den. Förutom en tidig morgon (klockan sex närmare bestämt) men överlever hon så måste ju jag överleva ;) Så med mig till skolan har jag med mig mina vanliga skolsaker, en väska med kläder tills i morgon OCH en väska med träningskläder. Mycket att bära, tur att man är stark! Haha.

Idag ska vi på studiebesök på Karlsson Modellsnickeri (om jag inte minns fel), så det blir ju roligt att göra något annat än att sitta och lyssna på föreläsning. Fast vi har Elföreläsning först nu på morgonen. Sömnpiller, i alla fall i den salen där det är sämst luft.

Nu ska jag äta upp min frukost! Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0