Kul att städa?

Har precis dammsugit och kom på mig själv med att jag tyckte att det var rätt så kul på nåt sätt. Kanske för att jag gillar min myslägenhet och då också gillar att hålla ordning och så? Skrattade lite för mig själv i vart fall!

Här i Göteborg är det strålande sol och nästan som vår! Gick ut för att kasta sopor nyss och fick en sån där härlig lyckokänsla man alltid får när det är vår, oavsett om man är lycklig eller inte. Mysigt :) Ida är på väg in nu så snart är det igång med allvar och plugg ett par timmar innan vi får avsluta dagen med tårta, mums!


Sånt här fint väder har vi idag! Bilden är tagen från mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: jennie

härligt att du trivs så bra att du njuter av att dammsuga haha!

2009-02-12 @ 15:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0