Jag och Ida är grymmast!

Idag hade vi som sagt El-övning på morgonen, men redan strax innan tio bestämde Ida och jag oss för att göra CAD istället resten av dagen och räkna el hos mig i morgon. Igår när vi slutade rita CAD var det ju helt åt fanders och allt kändes bara jobbigt! Men idag slog vi våra kloka hjärnor ihop och har nu gjort klart alla delar :) Hur bra är inte det?? Så idag kan jag vila upp mig lite och ta lite sovmorgon imorgon. Jag somnade ju så sent igår så det är välbehövligt! Måste nog ändå börja läsa i Produktmodellerings-kompendiet, lika bra att ta tag i det känns det som. Hur som helst så känns det SÅ skönt! Man kan ju lugnt konstatera att jag och Ida är grymmast :)


Kommentarer
Postat av: B&B

Vad skönt när det stämmer. Hoppas din förkylning ger sig så du inte blir sjuk till helgen. Kolan har varit vid Udden o lekt på gärdena(heter det så?) med Bamse så hon ligger utslagen här nu. Kram

2009-02-11 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0