Good morning sunshine!

Fast idag är det i och för sig ingen sol, men jag är på rätt bra humör ändå! Börjar inte förrän halv elva, vilket är jätteskönt. Vaknade till och med innan klockan ringde idag och kände mig hyffsat pigg. Hur skönt är inte det? Så nu har jag lite tid att slösa innan jag ska till spårvagnen :)

Idag ska vi ha något slags seminarium i produktmodelleringen. Läst alla artiklar (eller skummade snarare) igår, men de gjorde mig nog inte så mycket klokare. De var lite flummiga kändes det som! Får nog sätta mig ner någon dag och ta tag i det på riktigt, kände inte direkt för det igår om jag ska vara ärlig. Vi ska sitta kvar efter skolan idag också och räkna el så vi får hoppas att min och Idas motivation är LITE högre denna måndag!


Imorgon ska vi tjejer ha födelsedagsmiddag, det blir trevligt! Ska sova kvar i Floda då, så det blir trevligt :) Det känns som om det är massor med saker som händer i veckan men för tillfället kommer jag inte på så mycket. Konstigt! Haha. Jo, jag ska ju börja träna på Fysiken också! Och så ska jag ut och springa idag. Jag gillar att ha saker att göra och saker att se fram emot, det är bra det :)

Nej, nu ska jag fixa i ordning det sista här. Adjö :)


 

Feel my heat takin you higher, burn with me, heavens on fire
Paint the sky with desire, angel fly, heavens on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0