En upptäcksfärd .

Vad skönt, ställde klockan på åtta, men snoozade lite och låg i sängen och tittade på tv. Nu sitter jag här i min soffa, dricker kaffe och lyssnar på musik. Kan ju säga att ljudet är lite klent i min dator, haha. Får kanske åtgärda det så småningom men det är ju ingen brådis med det så att säga! När jag har ätit frukost och vaknat till tänkte jag gå på en upptäcktsfärd och leta reda på en ICA-affär jag såg när jag flyttade hit. Det är alltid skönt med lite frisk luft! Det blir nog lite powerwalking dit, så man får röra lite på sig. Idag har vi bara en lektion, elteknik. Skönt värre! Snart ska jag väl haka på Ida och co och börja träna också. Ska få fram lite lust och ork först!

Det är på måndagar man laddar ur och laddar om, så det tänkte jag göra :) Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0