En ljusrosa, alldeles underbar gräddbakelse .

Ja, så sant så sant. Alldeles underbar! Det är såklart ingen riktig bakelse jag pratar om, utan en kjol såklart. Hade kvar ett presentkort på hm som jag tyckte det var dags att utnyttja. Tänkte ha den på fredag, för då är det kalas!

Lite kort på lägenheten för er därhemma kommer så småningom. Måste få fram lusten först, annars blir saker och ting ändå inte bra. Ska ta och diska och städa av lite nu. Pappa har iofs städat hela helgen här och fixat och donat, men jag måste ju ändå städa upp det jag har lyckats skita ner sen han åkte (hur mycket kan det blivit på 7 timmar?!). Ikväll blir det också tvmys framför min nya, fina tv, det är ju The break-up på 3:an.

Ciao.

What have we done to each other and tell me, dear
Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0