True colors .

and I see your true colors
shining through
I see your true colors
and thats why I love you
so dont be afraid to let them show
your true colors
true colors
true colors are beautiful
like a rainbow


Idag har jag varit i skolan hela dagen och pluggat. Är väldigt trött om dagarna, är nog på grund av allt som snurrar just nu skulle jag tro. Gillar dessutom inte att vara i stan är det är vår, fint väder och på väg att bli sommar, då vill jag bara åka hem. Just nu känns väl inte det så himla skoj det heller, så jag vet inte riktigt. Lagade matlådor idag när jag kom hem, fem stycken till och med. Kände mig riktigt duktig. Köpte dessutom sushi på vägen hem för jag har gått och varit sugen på det i flera dagar nu, trots att jag aldrig ätit det. Fick i alla fall klart för mig att sushi inte står högst upp på min lista, finns en hel drös med annan mat jag hellre äter. Men jag dör som sagt inte av att äta det, ifall jag nu skulle bli bjuden på det nån gång eller så, bara så ni vet!
Har just läst ena häftet jag och Ida skulle läst tills imorgon, ska påbörja det andra nu. Sen tänkte jag lägga mig i sängen och titta på Sex and the City filmen, väldigt bra film att titta på när man är så här låg och fundersam. Eller inte. Den har ju i alla fall ett lyckligt slut, man kan ju hoppas det faktiskt. Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: birk

det kommer ordna sig lilla gumman! det är jag helt säker på :)

2009-04-22 @ 06:47:40
URL: http://www.metrobloggen.se/birk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0