tack!

Tack vänner för en mysig kväll med chokladbollar och fotboll! Ska snart knyta ihop här och lägga mig. Blir nog en hyffsat tidig morgon imorn ändå, har inte packat klart än och sen måste jag dammsuga och fixa fint innan jag ska hem. Ju längre tiden går, desto mer jobbigt känns allting. Jag tror att det är först nu när jag är på väg upp som jag verkligen inser allvaret, det får ett ansikte på något sätt. Å andra sidan är det här livet, det är inte bara mig det är synd om och det är absolut inte jag som är mest drabbad, det vet jag. Men jag har varit väldigt skonad ändå tills nu, vilket jag är otroligt lycklig för! Hur som helst så ska det ändå blir roligt att träffa pappa och farmor också, min lilla farmor som bara knallar och går. Det var länge sen jag ens var däruppe, så det blir nog lite bra ändå. Känns skönt att ha en trygghet här också, och inte bara hemma, som jag kommer tillbaka till och bara får vara. Jag är väldigt lyckligt lottad.

Just nu har jag snöat in på Lifehouse. Oj, vad dom är bra! Sådär så man får rysningar och blir på myshumör. Att jag inte upptäckt dom tidigare? Alter Bridge är också grymma, men mest deras lugna låtar. De går varma på min playlist på datorn och kommer definitivt gå varma på min iPod imorgon. 

Nu är det dags för mig att slänga mig i sängen bland alla mina kuddar och täcken. Sov så gott! 

I thought you cared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0