Som en stock.

Hade ju tänkt att jag skulle vakna vid kvart över sju som jag alltid gör när jag har sovmorgon. Av någon konstig anledning så vaknar jag alltid då även om jag inte behöver gå upp förrän minst en timme senare. Men vaknade jag kvart över sju idag? NEJ! Jag sov som en stock tills klockan ringde vid åtta så all den tid jag trodde jag skulle ha nu på morgonen liksom bara försvann! Haha. Men vad gör det? Utvilad och rätt så pigg är inte fy skam det heller. Idag är det dessutom strålande sol och VARMT ute så idag åkte det på en kjol och till det blir det ballerinaskor, bara för att tvinga fram våren ännu mer ;) Tänkte hänga med Ida till gymmet idag, men när det är så här fint väder vill jag nog hellre ta en springtur. Skönare kan det inte bli! Måste ju dessutom packa lite idag, men flyget går ju inte förrän ett så jag har ju lit tid imorgon med. Ha en underbar onsdag!

Kommentarer
Postat av: B&B

Vi har haft en fin vårdag idag. Sol fr klarblå himmel samt en resa till tranorna vid Hornbogasjön. Där fanns ca 18,500 st men vi kollräknade inte. Faktiskt fanns det nästan lika många människor som tranor !!! Bra att du åker till Strömsund - ha det så bra och hälsa. Kram

2009-04-01 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0