Påsklov.

Godmorgon!
Har nyss käkat frukost och ska precis börja göra mig i ordning. Ska in till stan en sväng och träffa Ida och förhoppningsvis shoppa en vårjacka. Det börjar ju bli ordentligt varmt ute nu så vinterjackan börjar bli lite varm! Vet dock inte riktigt vad jag vill ha för vårjacka så vi får se hur det går. Åker hem till Askersund ikväll också, tar sena tåget så att jag slipper stressa en massa. Har ju inte ens packat liksom! Det är i alla fall en hel drös med skolböcker som ska med hem, blir inte ett ledigt lov för min del precis. Måste nog göra upp en sån "to do"- lista med alla saker som ska göras med plugg, träning, lägenhet, flytt och så. Lättare att hålla lite koll då. Perfekt att göra på tåget sen! Nu måste jag sätta fart här. Ha en underbar skärtorsdag!

Kommentarer
Postat av: jennie

hallå*!!!! jag är ju också hemma!

2009-04-09 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0