En liten resa till Kiel imorgon då.

Imorgon ska jag och släkten åka på kryssning till Kiel, ska bli mysigt! Längtar hem och behöver lite trygghet av nära och kära just nu så den här resan kunde inte kommit lägligare. Även fast det känns lite ovant allting så ska jag ta och snäppa upp mig lite, som min goda vän sa, för det är trots allt bara jag som styr över mitt huvud. Idag har varit en bra dag, mest upp och bara lite ner. Satt på bryggan och läst kvalitet på eftermiddagen, alldeles underbart i solen! Sen var jag ändå tvungen att bege mig in till stan och köpa presentpapper, typiskt att jag skickade hem allt mitt. När jag väl kom hem så tog jag en springrunda, tog inte ut mig alltför mycket men det var faktiskt hur skönt som helst i det vackra vädret. På min runda springer jag förbi gööööörmånga fotbollsplaner. Solberga kan slänga sig i väggen liksom! Och det var så mysigt för det var massor med knattar och även äldre såklart, som spelade fotboll med stolta föräldrar som njöt av både sol och sina barn. Nu känns det att sommaren är på väg i vart fall.

Har haft väldig ångest över vårt projekt eftersom jag varit rätt passiv i det sista. Har ju dock hänt en del saker och jag har varit passiv hela jag. Lovar att jag på måndag ska köra igång i 200 % för jag tycker ju ändå att detta projektet är jätteroligt! har idag suttit och skrivit lite här hemma ändå, men nu måste jag verkligen packa och fixa tvätten. Tiden räcker aldrig till när man väl har saker att göra, förstår inte det.

På båten har jag i alla fall ETT "måste köp" som jag har nu för fjärde året. Jag köper nämligen alltid Calvin Klein Summer, och alla jag har luktar såååå gott! Så jag hoppas att den har kommit. Frågade på KICKS i början av veckan och då hade de inte fått in den än. Jag håller tummarna!

Hittar inte min dagbok jag köpte innan jul heller. Den ligger nog i något av skåpen över sängen, men de är ju så förbaskat djupa och JÄTTEhögt upp så jag når ju inte. Jobbigt att vara liten! Såg nämligen en dokumentär i förrgår om Joyce Carol Oates och hon sa att alla borde skriva några rader i en dagbok varje dag. Och jag har ju gjort det i perioder så nu tänkte jag börja igen, få ut alla tankar ur skallen. Borde nog kännas bättre då!

Nej, nu får jag sätta igång här. Kommer inte komma i säng förrän tolv ju! Nattinatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0