En lång dag orsakad av många saker.

Idag har varit den längsta och tyngsta dagen på länge. Det var tungt redan imorse när jag vaknade, men det var ju bara att pallra sig upp och iväg till skolan. Jag har blivit itutad att man ska vara stark om man ska överleva och jag har verkligen försökt hela dagen. Trots mitt enträgna påklistrade face så syndes det tydligen ändå. Ibland är man nog inte så bra på att dölja saker som man tror. Eller så är det bara så att vissa i ens omgivning ser rakt genom dig. Vilket det är vet jag inte riktigt, kanske en kombination av båda?

Vi startade i alla fall dagen i datasalen för att hugga ta i vårt miljöarbete igen. Vi är fem stycken i vår lilla projektgrupp och idag var vi:

- en bakis
- en sjuk
- en ledsen
- en pank
- en kär

En salig blandning med andra ord. Vi kom förvånansvärt långt vilket kändes skönt så nu är det "bara" slutklämmen kvar, men av erfarenhet har jag lärt mig att det inte är så bara med den. Det återstår dock att se. Sedan var det dags för lunch, där alla först satt och åt under tystnad för att sedan börja diskutera vart vårt miljömedvetna undre är på väg någonstans. Sedan var det dags för energilaboration mellan 13.15 - 17.00. Vi skulle laborera på värmeväxlare och som alltid när det är labb får man lite panik i maggropen innan man riktigt vet vad man ska göra och vad alla saker är, min mage fick alltså ännu mer panik än innan vilket var mindre bra. Vi löste det rätt snabbt och blev till och med klara med rapporten som lämnades in PRICK fem. Nöjda var vi.

Nu är jag alltså hemma och funderar över alla möjliga saker, vill mest att allt ska bli bra. Helst nu, på en gång. Har ingen speciell lust att vara social på dagarna, men man är ju så illa tvungen. På valborg är det ju Cortege här, där några i gänget är med och bygger. Vet inte riktigt vad jag vill hitta på då faktiskt, har ju några dagar att fundera som tur är. Nu ska jag ta och försöka läsa lite av det jag och Ida skulle läsa till imorgon. Vet dock inte hur långt jag kommer innan tankarna snurrar igen. Bäst att göra ett försök i vart fall. Godnatt ♥

all of the things that I want to say
just aren't coming out right
I'm tripping inwards
you got my head spinning
I don't know where to go from here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0