Blue crush

Idag är det regn, blött och grått ute, en riktig "vara inne"-dag helt enkelt. Var hos farfar förut och tog med honom en sväng på stan, han hade några ärenden. Han satt i bilen medan pappa fixade det som skulle göras. När vi lämnat av honom för att han skulle vila så åkte vi hem och hämtade farmor och så for vi till Dollar store och till Simonssons och handlade lite. På Simonssons köpte jag tre filmer (99 kr!), bland annat Blue Crush som jag nyss kollat på. Har sett den innan, men den är rätt bra tycker jag och så får man ju längta lite tills det bär iväg till andra sidan jorden ;) Inte för att jag kommer vara så bra på att surfa, men det är ju allt lite inspiration! Snart ska jag och pappa köpa pizza, eller en kebabrulle blir det nog för min del, mycket gott. Tidigt imorgon bär det av hem till pappa, tar väl några timmar! Ska åka förbi farfar imorgon innan vi åker också och säga hejdå, usch.. Åker hem till Gbg på måndag, så hinner jag se hur pappa har fått i ordning det också!

tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0