Allt har sin tid i livet.

Är hemma i Askersund på visit, och den blev längre än tänkt också. Hade tänkt bege mig tillbaka till Göteborg igår men beslöt mig för att stanna kvar och åka med mamma ner imorgon i stället. Senaste tiden har jag för första gången haft tid till att fundera över saker och ting, man har kunnat slappna av på ett helt annat sätt. Både igår och idag har varit jobbiga och tunga dagar och man undrar vad man sysslar med egentligen. Ibland vill hjärtat och hjärnan olika saker vilket gör allting så otroligt mycket svårare. Oavsett hur saker och ting blir så känner jag att det ska bli ett välbehövligt och roligt år med jobb och resande. Jag har ju trots allt längtat efter det i hela mitt liv! Hur saker och ting blir efteråt återstår att se, man kan ju tyvärr inte sia om framtiden. Jag vet vad jag vill i alla fall. Jag har i alla fall fått fram det jag ville ha sagt så länge vilket är otroligt skönt. Man kan inte mer än att göra det bästa av livet för man lever ju bara en gång!

Nu ska jag ta och tvätta lite jeans så de är rena tills imorgon och sen är det nog hög tid att ta tag i de där skolböckerna som ligger på golvet och som jag ignorerat de senaste dagarna. Ciao ♥

Only time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0