Stressen tog över

Kände att Oskyldigt dömd faktiskt passade mig, men tyvärr tog min stress överhanden och sa att jag skulle duscha och sedan fortsätta med plugg tills imorgon. Vi ska ge respons på varandras texter vi skrivit, vilket ju är jättebra. Men just nu känns det som prio ett att vara tillräcklickt pigga på fredag morgon för att kunna beräta vad vi kommit fram till. Responsen behöver ju egentligen inte ges nu eftersom rapporten inte ska vara inlämnad förrän tentaveckan. Fast är man flera i en grupp så måste man ju anpassa sig :)
Ni som känner mig vet att jag INTE är en kvällsmänniska, jag får oftast ingenting gjort efter nio. Nöden har ju ingen lag så jag ska försöka läsa igenom texten och anmärka på det jag tycker. Efter det är det sängtajm och jag hoppas verkligen att jag sover bättre inatt än igår natt. Goodnight everybody!


Grattis Armin! Äntligen lika gamla som oss andra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0