Shoppinghelg och fint väder

Igår var vi alla tjejer i familjen till det där stället och handlade roliga saker till billiga pengar! Införskaffade en hel del nödvändigheter, jippie. Hela mosters kombi var fullpackad med påsar, haha! Skulle handla gardiner, men fann inga som föll mig i smaken, så när vi hade kommit hem och de åkte hemåt Askersund begav jag mig till IKEA för att köpa de där lövgardinerna jag suktat efter väldigt länge. Dyra men fina! Nej, då är de såklart slut och kommer inte komma in förrän om väldigt många veckor. Skit, tänkte jag. Aa, men då kan jag i alla fall köpa tavellister till köket. Fanns det några? Nej, bara i ek, vilket är det som passar in minst i vårt kök! Jaha, lämnade IKEA med två packen blockljus och en lampa. Hoppade på att Hemtex var öppe till fem, vilket det var. Heeey! Jag hade hela 20 minuter på mig att hitta några gardiner där. Hem kom jag med TRE (!) par gardiner vilka jag var mycket nöjd med. De som nu sitter i köket fyndade jag för otroliga 98 kr! Så alla rummen har nu fått sig en makeover med nya gardiner och omflytt med blommor och krukor. Så nu är hösten välkommen hit!

Kommentarer
Postat av: B&B

Tack för senast!! Jättekul !! Jag är också nöjd med mina gardiner -- men men jag glömde att jag har ett litet fönster i köket också - så nu får jag tänka !!

Kram

2008-09-21 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0