Plugghelg

japp, denna helg är det plugghelg för mig. Känns inte så trist ändå, det är så grått ute så man kan lika gärna göra något vettigt! Sitter i mitt lilla krypin i sovrummet och har bunkrat upp med alla böcker och pennor. Hela kurslitteraturen är på engelska så jag har ett lexikon vilket i veckan blev mer och mer uppskattat av mina klasskompisar, haha :) Det är kanon att ha, alla tekniska termer är inte alltid så lätta att veta vad de betyder EXAKT utan man vet mer på ett ungefär bara.

Nu har vi bokat bio också, Arn klockan 21.10 på Biopalatset. Blir nog Grekisk mat innan, mums! Man måste ju passa på nu när det precis varit löning och man har lite pengar över :)


Här sitter jag och och gör nytta.



Och så här kul tycker jag att det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0