Ooops, ambitionen var ju bra..

hade en väldigt hög ambition för att plugga idag och det var ju tänkt att jag o Gustav skulle det men... vi kände oss lite trötta och slitna som sagt! Åkte hem, åt och vilade lite vilket var mycket skönt. Sedan fick jag ett riktigt BEHOV av att försöka hitta höststövlarna som finns i mina drömmar så jag drog in till stan. Det bästa var att det gick väöldigt snabbt att hitta dom och de är redan använda! Kan det bli bättre? Dessa kommer jag använda JÄMT om jag inte använder mina lovely vita converse sååklart. Och så tror jag ÄNTLIGEN att jag har förstått den här grejen men MONKI alltså. Hittade en fin kjol och en body till inga pengar alls. Så nu är jag redo för hösten, folkens!
Nu ska jag ta och lga Tacopaj. Tacomat av alla de sorter är väldigt ofta förekommande i detta hem, som vissa kanske märkt. Men det är ju så gott! Ska visa mina otroligt fina skor senare. Trevlig fortsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0