Mörk morgon.

När min klocka ringde imorse förstod jag först inte att det var den, jag undrade var det var för förfärligt pipande mitt i natten. Så insåg jag att det var min klocka och det var dags att gå upp, snacka om sleepwalking! Kom ut i hallen och det är nästan kolsvart i lägenheten. Jag tycker hösten är mysig när det är lite regn blandat med sol och mörka kvällar då man kan tända ljus, men just mornarna som är så mörka är lite jobbiga. Det tar dubbelt så lång tid att vakna till ju!

Idag går jag ända till fem, ska pluggs APU nu innan lektionen halv elva och efter det har vi en håltimma till tre och då blir det mer plugg. Det  känns som om jag kommit in i någon fas där jag inte tycker det är jobbigt att plugga mycket och länge och detta borde jag nog ta till vara på! Haha.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen är det buss till skolan som gäller. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0