Min första yoga-klass!

Haha, idag har jag varit på yoga för första gången. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det om jag ska vara ärlig! Men man blir nog rätt smidig och vig efter ett tag. Och om man är väldigt stressad 24/7 så är det nog också bra! Men helt okej söndagsträning eftersom jag nästan jämt är seeeeg på

 

söndagar. När ajg var på väg till bilen knallade jag in på Albrekts Guld och fyndade en klocka på rea. Inte för att jag egentligen inte har någon klocka, men alla batterier är slut och jag orkar inte riktigt bry mig om att byta. Men den var väldigt fin, till och med så att J slängde en längtande blick på den, haha!



OjsanHoppsan, J gick just ut för att springa och just då öppnade sig visst himlen! Med MEGAregndroppar!  Nejdå, jag är inge skadeglad ;) haha.

Igår kväll kollade jag på en av mina favoritfilmer, Under Toscanas sol. Jag har sett den typ 5 gånger och  tröttnar aldrig. Jag har tvingat J att titta på den med mig typ 3 gånger så igår slapp han det! Men åååh, vad den är bra! SE DEN!



Nu ska jag slappa lite i soffan tills vi ska äta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0