Ledig, eller nästan i alla fall!

Idag är jag "nästan" ledig, men det beror ju på hur man definierar ledig! Jag har en enda övningslektion i skolan idag och den börjar inte förrän 15.15 så jag ska sätta mig hemma och göra de uppgifter vi ska göra i stället. Det är inte så bra på tisdagar när vi är typ 100 st i en sal, med en lärare.

Tog mig lite sovis idag, mycket skönt! Till frukost pressade jag apelsinjuice i apelsinpressen jag äntligen kom ihåg att ta med ner hit. Världens C-vitaminchock! Det behövs nog nu när alla runt omkring en är förkylda och sjuka. Jag hör J sitta och snörvla inne i TV-rummet. Förkyld eller på väg att blir dödssjuk? ;)

Ska gå ut på en prommis i spåret nu tänkte jag, kika efter kantareller på vägen. När vi var ute i lördags var det rätt många som var ute och plockade men man kan ju hoppas att de plockar andra svampar än trattisar! Men ett försök ska jag göra i alla fall.

Jag o J ska till optikern sen också, välja ut glasögon. Jag måste ju ha smakråd, annars får jag väl skäll om jag valt för fula eller konstiga! Men jag har redan valt ett par, de andra ska han få hjälpa mig med. Ska bli SÅ skönt när man äntligen får dom!

Jajust det, igår var jag och tränade, STEP-UP! Vi hade brädan på längden istället för på tvären som man brukar. Kändes lite underligt i början, men sen flöt det på som bara den. Det är en riktig ben-dödare i alla fall, som att gå upp och ner i en trappa i en timme! Inte undra på att man är stel idag, hah!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0