I'm done

Nu ger jag mig. Min förkylning som jag trodde hade försvunnit under denna väldigt händelsrika dag verkar vilja komma tillbaka. Jag tror jag väljer att se det som ett tecken för att jag ska coola ner lite och slappa resten av kvällen. Inför redovisningen imorogn känns det sådär. Egentligen borde det itne kännas "sådär", jag vet ju vad jag ska säga och så men ändå. Den något tryckte stämningen kanske avslöjas? Nåväl, man kan ju inte göra bättre än sitt bästa och hittills har jag gjort mitt bästa. Heey, rapporten är ju inte inne än!

På lördag har  vi här i detta lilla kollektiv (?) bestämt oss för att gå på bio, Arn närmare bestämt. Jag styrde lite så vi går lördagen istället för på fredag eftersom jag kommer vara en levande död imorgon kväll känner jag. Men Arn it is anyway!

Nähä, nu ska jag gå och duscha. Välbehövligt efter denna varma dag i fel kläder. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0