Hjälp, någon?

Var ute på prommis förut och vad hittade jag? Trattisar såklart! Och inte bara några stycken, det var FULLT med dom små rackarna. Jag hittade massor med nya ställen uppe i vår lilla skogsdunge och varje gång jag hittade några så blev jag lika förvånad över att ingen häromkring har plockat dom innan. Sista stället fick jag nästan panik, de var överallt och de var STORA! Och lilla jag som var jättekissenödig kunde inte sluta plcoka när det var så fina och många utan det var bara att knipa. Så nu har vi trattisar att rensa, någon som vill hjälpa? ;)

Ska göa mig i ordning nu och åka till optikern. Struntar i lektionen idag, pluggar hemma istället! Ciao!


(Klicka på bilderna för att göra de större!)

Kommentarer
Postat av: ANR

Så kul m svampar i Götet, det trodde jag inte att du skulle hitta så lätt !

Så kul det ska bli till helgen, längtar efter en riktig tjejhelg..... blir lite för mycket grabbar ibland.... KRAM KRAM

2008-09-16 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0