Godkväll folkens!

Idag har jag fått riktigt mycket gjort i skolan och mer ska det bli imorgon! Börjar inte förrän halv elva då, men ska åka til tidigt ändå. Köpte ett fint litet rosa anteckningsblock idag som jag ska sammanfatta det viktigaste i APU:n så slipper man bläddra i den gigantiska boken hela tiden när tentaplugg infinner sig. Det tycker jag är skönt samt att jag lär mig massor under tiden! Katchiiiing ;)


Här ser ni bl.a. mitt nya fina rosa block som inom en snart framtid kommer vara FULLT med "bra-att-veta" saker till tentan! Och så jag då, i mina nya "jag ser så smart ut"-glasögon ;) (klicka för att förstora)


Idag käkade vi våfflor till kvällsmat. Oj så onyttigt men ack så gott! Först var jag ju tvungen att införskaffa både smet och järn, och efter det blev det de godaste våfflorna på länge! Detta påminde mig om dagarna i Norge, favoritdagen i veckan var ju självklart fredagar. Inte bara för att det var helg utan för att varje fredag blev det våfflor till efterrätt på mitt jobb! Och dom var väligt fettiga och goda, indränkta i hallonsylt. Idag så hade jag mosade hallon blandade med socker som mormor gjorde åt mig i somras när det var så mycket hallon. Det är extra gott när man vet att man plockat dom själv!


Och här är det nyinköpta och alldeles underbara våffeljärnet! Me like :)


Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och när det är avklarat ska jag känna efter om jag orkar plugga något mer idag eller ej. Och så måste jag ta upp en matlåda ur frysen för det är så jobbigt när man micrar den på lunchen och det tar 10 minuter innan den tinar. JAG VET, ett i-landsproblem men.. Sånt är livet! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0