Full fart framåt!

Nu är det full fart framåt som gäller. Håller på att tvätta, hade DEN överfulla tvättkorgen så det var dags! Men ikväll är det så grått och mörkt ute och så regnar det såklart, så det är helt okej att tvätta o pyssla. När tvätten är klar ska jag plugga lite materialteknik, vi har övning i det imorgon så man måste ju vara förberedd!

Idag fick jag äntligen SMS från min kära vän om att en liten bebis hade kommit. Som jag har väntat! Hon är duktig, min vän! GRATTIS till dig :)

På fredag blir det en fullspäckad dag. Först genomgång i skolan 9.30 om vårat projekt, vår lärare ska nämligen godkänna vårt problem så vi kan jobba vidare utifrån det. Sedan 10.20 ska jag till optikern och kolla synen, jag kanske bara inbillar mig att jag behöver glasögon så det måste redas ut ordentligt! 13.30 ska jag fixa mina naglar, äntligen. Vi ska bestämma när jag kommer dit huruvida jag sak ha kvar förlängning eller ta bort dem helt. De hade halva priset på det nu, så det kanske är värt att ha dem ett tag till? We will see!

Nu ska jag kuta ner till tvättstugan! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0