Första dagen i skolan

Idag var det första dagen i skolan nu i tvåan. Vi började halv nio med Affärsdriven produktutveckling. Vi har det tillsammans med design-treorna så det blir nog kul! det  blir ju lite mer tjejer då i alla fall, hehe :) Efter det hade vi hål till 13.15 så jag och en klasskompis åkte in till stan och fikade lite. Vi var i Haga, hur mysigt som helst med kullersten och gamla träkåkar! Mysigt :) Sen begav vi oss tillbaka till skolan och satt på bryggan och njöt ännu mer i solen. Efterallt fikande hade vi Materiallära. Läraren hade en ful ovana sa han, han brukar peka på någon som ska svara på frågor medans han går igenom saker. Jag hatar det! Även om man vet exakt vad man ska svara så blir man ju helt paff när han helt plötsligt pekar på just dig! Eller hur? men det blir nog bra, man vänjer sig.

När jag kom hem knallade jag bort till Hemköp och hämtade ut ett paket med jackor från HM och ett par tygskor från LaRadoute som jag väntat på i evigheter! Allt var perfekt, bilder kommer sen.

Nu ska jag ta hand om tvätten, behövs lite strykning. Babe var så snäll och tvättade idag. Haha, tvättkorgen var så full så det fick inte plats allting i så imorse fick jag lägga kläder bredvid istället. Jag tänkte att han nog fattar vinken, att det som ligger BREDVID  den överfulla tvättkorgen ska tvättas också, men det gjorde han inte, haha. Så jag får tvätta det nån dag i veckan i stället! Ibland är det inte lätt ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0