En lång dag, längre än väntat

Idag blev det verkligen en lång dag, åkte till skolan kvart i åtta och kom hem halv åtta, puh. Jobbade med projektet, känns VÄLDIGT stort just nu. Konstigt att det är ett så sjukt stort arbete OCH en stor tenta. Tyvärr är det ju inte så mycket att göra åt det, mer än att göra det man ska. Imorgon blir det en minst lika lång dag, kanske eventuellt längre, skönt med helg snart! Hoppas min förkylning lägger sig nu när jag inte hinner träna. Det kittlar som tusan i näsan!

Ni kollar väl på Oskyldigt dömd på fyran? PERSBRANDT, vilken läckerbit ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

Jobbigt med så mycket plugg, vi börjar också få lite mer nu och jag fruktar redan för tentan i oktober haha. men persbrandt tycker jag nog inte är den hetaste jag slängt ögat på!

2008-09-24 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0