Då var jag redan hemma, hoppsan..

Redovisningen gick faktiskt bra idag, jag o Gustav kände oss nöjde med vår information och kände att det var tillräckligt kött på benen. Som tur var var läraren väldigt positiv och verkade nöjd med vårt arbete hittills.
Både jag och Gustav kände oss lättade efter redovisningen så när vi hade pluggat en timme materialteknik i biblioteket kände vi oss klara för att åka hem! Det blev mest att vi satt och pratade om allt och inget, haha. På vägen hem köpte jag ett Whopper meal för att fira den kommande helgen! Tycker att jag förtjänar det iaf. Har precis käkat upp och ska slöa lite i soffan, förmodligen ta en tupplur. Sen är det nog lite till plugg som gäller, jag har en sån här jobbig känsla i magen nämligen. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0