Då var det lördag

Vaknade för sisådär 20 minuter sen, dock inte så utvilad som jag skulle vilja! Vi kollade på Höstlegender igår innan vi somnade, den är ju grymt bra. Jag brukar oftast somna när vi tittar på film på kvällen och speciellt i sängen. Me nigår lyckades jag hålla mig vaken hela film. Kan det bero på Brad Pitt kanske som inte är så pjåkig i den filmen? haha. Idag är det i varje fall plugg som gäller i några timmar innan vi ska in till stan och gå på bio. Alltid trevligt! Jag är så glad och nöjd för mina inköp igår så det var det första jag tänkte på när jag vaknade, haha. Åååh, idag får jag ha mina nya skor :) Nu ska jag ta och duka fram lite frukost och väcka han som somnat om, som han alltid gör. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0